Posts

Showing posts from February 10, 2013

Selamat Ulangtahun Abang Iwan..

Image
Assallamualaikum...

Kali ini entry mengenai abang saya iaitu bernama Muhammad Syazwan bin Muhiddin. Inilah orangnya.


-Seorang abang yang penyayang dan garang sikit. Apa yang buat saya menghargai dirinya adalah cara didikan dia. Dia sama sekali tidak menyukai saya bercinta semasa belajar jadi sampailah saya single. Lagipun sebenarnya saya hargai cara didikan itu sebab mendidik saya supaya tidak leka dan cuai.
-Abang Iwan ni jugak suka belanja kami walaupun dia tahu waktu kami dah kekenyangan tapi dia tetap jugak nak belanja.
-Abang Iwan ni jugak suka paksa kami kalau kami tak ikut apa yang dia suruh, yang selalu jadi mangsa adalah saya dan Abang Syaer jugak. Dia akan paksa kami sehingga kami ikut apa yang dia suruh. hehe.
-Abang Iwan jugak suka sangat lepak sambil minum-minum walaupun dah jauh lewat malam. Rindu pulak dengan dia ni.
-Di samping itu jugak, kalau suruh dia karaoke lagu Awie, memanglah tak lena malam sesiapa benar. Suara dia lebih kurang lagi-lagi kalau dia bawa lagu Di P…

Sebab kami sentiasa rapat.

Image
Ini sebab kami sentiasa bersama dan bersama. 16 konsep kami utuh bersama sehingga kini...
Assalammualaikum. Disebabkan terlalu sibuk dengan kerja yang semakin meninggi. hehe, tapi tetap jugak menghabiskan masa sekejap untuk berkongsi apa yang patut. Buat kata BFF saya, dah lama tak tengok u post apa-apa dekat blog. hehe. Kali ini saya realisasikan harapan dia untuk bulan februari.
Kali ini mahu bercerita mengenai si dia yang rapat dengan saya. Macam belangkas buat kata orang sekeliling, tapi memang betul pun apa yang diperkatakan oleh orang ramai.
Pekara yang utama:
1) Si BFF boleh menahan hujan, panas ribut taufan hanya sebab nak temankan saya pergi cari tudung di Jalan Tar yang serius sesak dengan orang ramai. 2)Kami boleh serapat yang mungkin kerana kami berdua memang suka makan sushi walaupun dalam kuantiti yang banyak dan kami sudah kenyang waktu itu.
3)Kami berdua suka bergosip dan melepak walaupun waktu itu hanya kami berdua kami boleh layan melepak sehingga kadang-kadang sejam…