Posts

Showing posts from April 13, 2014

Mengutip Kembali Cebisan Kenangan

Assalamualaikum !

Dah lama sangat tak update blog, maklumlah dah semester akhir kan jadi makin tak ada masa nak update blog. Walaupun hakikatnya banyak sangat yang nak dikongsi.

Petang tadi, selepas jumpa dengan penyelia pergi teman sahabat baik makan di kafe sebab dari tengahari dia belum menjamah nasi lansung. Kasihan ~. Sahabat yang baik mana boleh tengok sahabat dia tak makan kan. Lepas dah selesai bersembang dengan dia , tiba-tiba terlintas nak ajak sahabat baik ini ke Padang Merbok. Cuaca pun elok-elok saja, tak panas dan tak hujan. Mendung pun ada jugak tapi nak risau apa kami dah siap sedia dengan payung.

Sebenarnya dah lama nak ke sini cuma tak ada masa dan ketika. Sibuk sangat sampai terpaksa tengok dari tingkap hostel. Bila cakap nak pergi sana je, mesti ada yang cakap "kau nak buat apa? Kau tak takut duduk situ sorang-sorang? Ke kau nak tengok abang-abang main bola dan ragbi di sana?". Banyaknya persoalan timbul bila cakap nak pergi sana. So disebabkan takut pek…